Маслото на хидравликата

Въпроси относно притежаването и поддържането на автомобил NISSAN.
Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 1183
Регистриран на: 23 Юни 2006, 19:09
Местоположение: Хасково
Автомобил: Sunny N14

Мнениеот emo xc » 15 Юли 2007, 16:47

DIDO_NM написа:.... и ми се стори доста гореща....


И при мен маркучите и казанчето са горещи...
SUNNY N14 1.6SLX GA16DS
Няма попътен вятър за кораб без посока.

Аватар
INSANE
Мнения: 1291
Регистриран на: 21 Дек 2005, 16:07
Местоположение: София
Автомобил: Primera P11

Мнениеот jdbc » 17 Юли 2007, 14:56

DIDO_NM написа:Колеги, маслото ви на хидравликата загрява ли много, днеска бях карал само 20-на километра и след това отворих капака по друг повод но между другото реших да пипна и радиаторчето на хидравликата /една огъната тръба пред другите радиатори/ и ми се стори доста гореща.

Мче загрява, даже има и охлаждащ "радиатор" предвиден в системата - представлява една огъната алуминиева тръба най-отпред - пред радиатора на климата, вижда се идеално като вдигнеш предния капак- през нея минава течността (ниското налягане май).
От сървиз менюала:
-------------------------------------------------------
Check fluid level.
Fluid level should be checked using “HOT” range on dipstick at
fluid temperatures of 50 to 80°C (122 to 176°F) or using “COLD”
range on dipstick at fluid temperatures of 0 to 30°C (32 to 86°F).
-------------------------------------------------------
т.е. не е нещо ненормално да стигнеш и до 80°C на хидр. течност

П.П. - ябе явно си е топличко напоследък - миналата или по-миналата седмица за първи път от както имам колата я видях да включи и 2-те перки на радиатора
P11 / CD20T
*** In God We Trust. All others must submit X.509 certificate. ***

Аватар
INSANE
Мнения: 1262
Регистриран на: 23 Юли 2006, 22:07
Местоположение: Търговище
Skype: didonm
Автомобил: Primera P11

Мнениеот DIDO_NM » 17 Юли 2007, 17:55

Благодаря :) за инфото, мисля че чак 80 гр. нямаше защото все още можеше да се държи с ръка което означава около 60...65 гр. но аз незнаех колко е нормалното и затова имах известна доза притеснение :), значи за сега всичко си е ОК :)
P11Е GA16DE 1997г. не е имала и няма да има газова :)

Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 3180
Регистриран на: 08 Окт 2004, 11:46
Местоположение: Кюстендил/София
Skype: lord_darth_vader
Автомобил: Primera P10

Мнениеот lord_darth_vader » 30 Ное 2007, 14:33

Да се оплача. От скоро започна да посвирва повече когато завъртя волана докрай. Миналата седмица погледнах в казанчето и гледам под минимума. Огледах за течове но никъде не видях (или си мисля че не съм видял). Вчера си взех една тубичка течност и си викам ще сипя около 100гр... да ама не съм познал. Пое около 300гр. течност. При положение че по каталог дават да събира 0.9л. а аз бях източил всичкото старо и налял 1.0л. и после още около 250гр за да стане до максимума и сега още 300грама къде може да изчева тази течност при положение че не виждам течове? Някакви идеи какво може да не е наред?
May The Force Be With You
Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR, пружини от eGT, 257мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
Кола на месец Януари 2014

Аватар
INSANE
Мнения: 1291
Регистриран на: 21 Дек 2005, 16:07
Местоположение: София
Автомобил: Primera P11

Мнениеот jdbc » 30 Ное 2007, 17:09

lord_darth_vader написа:къде може да изчева тази течност при положение че не виждам течове? Някакви идеи какво може да не е наред?

Не гледаш добре ... в с-мата има маса връзки ... като почнеш от резервоара, маркучите към помпата, самата помпат , вис. налягане до рейката, смата рейка, "кормилния клапан" (или както там се казваше тва дето разпределя течността към лява/дясна част на рейката) , после обратно ниското налягане през охл. тръба та обратно до резервоара
P11 / CD20T
*** In God We Trust. All others must submit X.509 certificate. ***

Аватар
INSANE
Мнения: 3744
Регистриран на: 22 Яну 2007, 22:58
Местоположение: София
Автомобил: Primera P11

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот caviara » 24 Фев 2010, 14:08

Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)
"You become responsible, forever, for what you have tamed"

"You make me smash the clock and feel ... I'd rather die behind the wheel"

Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 2968
Регистриран на: 13 Ное 2008, 12:25
Местоположение: София
Skype: etsatchev
Автомобил: Primera P12

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот emil » 24 Фев 2010, 14:17

caviara написа:Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)

Не препоръчвам кастрол Dexron 3. Сигурно се заблуждавам, но преди няколко месеца долях от него. Започна да се получава периодичен шум в помпата, който в последствие изчезна. Обаче се яви слаб теч. Може и да не е от долятото масло, но кастролът се прави в една от южните съседки.
Primera P12, 1.8i Comfort 2006, Tamona ГИ
ex. Primera P10, 2.0i SLX LPG Coltek 1991

Аватар
VP44 Expert
Мнения: 3771
Регистриран на: 02 Ное 2008, 17:53
Местоположение: София (и тук там Варна)

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот N_Petrov » 24 Фев 2010, 14:30

emil написа:
caviara написа:Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)

Не препоръчвам кастрол Dexron 3. Сигурно се заблуждавам, но преди няколко месеца долях от него. Започна да се получава периодичен шум в помпата, който в последствие изчезна. Обаче се яви слаб теч. Може и да не е от долятото масло, но кастролът се прави в една от южните съседки.


Що бре Емо? Аз съм си сипал точно такова при мен и при още няколко приятели и няма никакви грижи до сега. Да не споменавам и че на другата кола автоматичната кутия цял живот с такова се разхожда :pardon: и до момента нито нещо се обажда, нито тече :pardon: По-вероятно е при теб да е друг проблемът :pardon:
Almera N16 YD22DDT

Всеки автомобил е екипиран с 2 вида пътепоказатели (мигача) - ЛЯВ и ДЕСЕН. Използвайте ги ПО ОТДЕЛНО!!!
Няма дума в българския език, която в мн. ч. да за вършва на "Й"!!!

Аватар
Точното Око
Мнения: 3633
Регистриран на: 15 Юни 2008, 11:06
Местоположение: София, ж.к. Надежда 2
Skype: mitsubu
Автомобил: Sunny N14

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот stani » 24 Фев 2010, 14:48

caviara написа:Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)

Кое да е Dextron 2/3 от добър производител:
Yacco ATF X
Yacco ATF III
Fuchs TITAN ATF 5000 SL
STATOIL TRANSWAY PS DX III
На тези 4-те им погледнах данните и са много добри, аз лично на Сънито съм с последното, но което и да избереш няма да сгрешиш. :wink:
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение

Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 2968
Регистриран на: 13 Ное 2008, 12:25
Местоположение: София
Skype: etsatchev
Автомобил: Primera P12

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот emil » 24 Фев 2010, 15:33

Ники, дано си прав! Все пак старичка е колата, дано проблемът не е от маслото!
Primera P12, 1.8i Comfort 2006, Tamona ГИ
ex. Primera P10, 2.0i SLX LPG Coltek 1991

Предишна

Назад към Технически въпроси

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта