Маслото на хидравликата

Въпроси относно притежаването и поддържането на автомобил NISSAN.
Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 1173
Регистриран на: 23 Юни 2006, 20:09
Местоположение: Хасково
Автомобил: Sunny N14

Мнениеот emo xc » 15 Юли 2007, 17:47

DIDO_NM написа:.... и ми се стори доста гореща....


И при мен маркучите и казанчето са горещи...
SUNNY N14 1.6SLX GA16DS
Няма попътен вятър за кораб без посока.

Аватар
INSANE
Мнения: 1291
Регистриран на: 21 Дек 2005, 17:07
Местоположение: София
Автомобил: Primera P11

Мнениеот jdbc » 17 Юли 2007, 15:56

DIDO_NM написа:Колеги, маслото ви на хидравликата загрява ли много, днеска бях карал само 20-на километра и след това отворих капака по друг повод но между другото реших да пипна и радиаторчето на хидравликата /една огъната тръба пред другите радиатори/ и ми се стори доста гореща.

Мче загрява, даже има и охлаждащ "радиатор" предвиден в системата - представлява една огъната алуминиева тръба най-отпред - пред радиатора на климата, вижда се идеално като вдигнеш предния капак- през нея минава течността (ниското налягане май).
От сървиз менюала:
-------------------------------------------------------
Check fluid level.
Fluid level should be checked using “HOT” range on dipstick at
fluid temperatures of 50 to 80°C (122 to 176°F) or using “COLD”
range on dipstick at fluid temperatures of 0 to 30°C (32 to 86°F).
-------------------------------------------------------
т.е. не е нещо ненормално да стигнеш и до 80°C на хидр. течност

П.П. - ябе явно си е топличко напоследък - миналата или по-миналата седмица за първи път от както имам колата я видях да включи и 2-те перки на радиатора
P11 / CD20T
*** In God We Trust. All others must submit X.509 certificate. ***

Аватар
INSANE
Мнения: 1253
Регистриран на: 23 Юли 2006, 23:07
Местоположение: Търговище
Skype: didonm
Автомобил: Primera P11

Мнениеот DIDO_NM » 17 Юли 2007, 18:55

Благодаря :) за инфото, мисля че чак 80 гр. нямаше защото все още можеше да се държи с ръка което означава около 60...65 гр. но аз незнаех колко е нормалното и затова имах известна доза притеснение :), значи за сега всичко си е ОК :)
P11Е GA16DE 1997г. не е имала и няма да има газова :)

Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 2850
Регистриран на: 08 Окт 2004, 12:46
Местоположение: Кюстендил/София
Skype: lord_darth_vader
Автомобил: Primera P10

Мнениеот lord_darth_vader » 30 Ное 2007, 15:33

Да се оплача. От скоро започна да посвирва повече когато завъртя волана докрай. Миналата седмица погледнах в казанчето и гледам под минимума. Огледах за течове но никъде не видях (или си мисля че не съм видял). Вчера си взех една тубичка течност и си викам ще сипя около 100гр... да ама не съм познал. Пое около 300гр. течност. При положение че по каталог дават да събира 0.9л. а аз бях източил всичкото старо и налял 1.0л. и после още около 250гр за да стане до максимума и сега още 300грама къде може да изчева тази течност при положение че не виждам течове? Някакви идеи какво може да не е наред?
May The Force Be With You
Primera P10 1,6SLX седан, двигател GA16DS, свещи NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
LPG с изпарител BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark, 257мм дискове + 23.81мм помпа
Кола на месец Януари 2014

Аватар
INSANE
Мнения: 1291
Регистриран на: 21 Дек 2005, 17:07
Местоположение: София
Автомобил: Primera P11

Мнениеот jdbc » 30 Ное 2007, 18:09

lord_darth_vader написа:къде може да изчева тази течност при положение че не виждам течове? Някакви идеи какво може да не е наред?

Не гледаш добре ... в с-мата има маса връзки ... като почнеш от резервоара, маркучите към помпата, самата помпат , вис. налягане до рейката, смата рейка, "кормилния клапан" (или както там се казваше тва дето разпределя течността към лява/дясна част на рейката) , после обратно ниското налягане през охл. тръба та обратно до резервоара
P11 / CD20T
*** In God We Trust. All others must submit X.509 certificate. ***

INSANE
Мнения: 3534
Регистриран на: 22 Яну 2007, 23:58
Местоположение: София
Автомобил: Primera P11

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот caviara » 24 Фев 2010, 15:08

Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)
"You become responsible, forever, for what you have tamed"

"Where do you expect us to go when the bombs fall?" :(

Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 2848
Регистриран на: 13 Ное 2008, 13:25
Местоположение: София
Skype: etsatchev
Автомобил: Primera P12

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот emil » 24 Фев 2010, 15:17

caviara написа:Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)

Не препоръчвам кастрол Dexron 3. Сигурно се заблуждавам, но преди няколко месеца долях от него. Започна да се получава периодичен шум в помпата, който в последствие изчезна. Обаче се яви слаб теч. Може и да не е от долятото масло, но кастролът се прави в една от южните съседки.
Primera P12, 1.8i Comfort 2006, Tamona ГИ
ex. Primera P10, 2.0i SLX LPG Coltek 1991

Аватар
VP44 Expert
Мнения: 3728
Регистриран на: 02 Ное 2008, 18:53
Местоположение: София (и тук там Варна)

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот N_Petrov » 24 Фев 2010, 15:30

emil написа:
caviara написа:Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)

Не препоръчвам кастрол Dexron 3. Сигурно се заблуждавам, но преди няколко месеца долях от него. Започна да се получава периодичен шум в помпата, който в последствие изчезна. Обаче се яви слаб теч. Може и да не е от долятото масло, но кастролът се прави в една от южните съседки.


Що бре Емо? Аз съм си сипал точно такова при мен и при още няколко приятели и няма никакви грижи до сега. Да не споменавам и че на другата кола автоматичната кутия цял живот с такова се разхожда :pardon: и до момента нито нещо се обажда, нито тече :pardon: По-вероятно е при теб да е друг проблемът :pardon:
Almera N16 YD22DDT

Всеки автомобил е екипиран с 2 вида пътепоказатели (мигача) - ЛЯВ и ДЕСЕН. Използвайте ги ПО ОТДЕЛНО!!!
Няма дума в българския език, която в мн. ч. да за вършва на "Й"!!!

Аватар
Точното Око
Мнения: 3209
Регистриран на: 15 Юни 2008, 12:06
Местоположение: София, ж.к. Надежда 2
Skype: mitsubu
Автомобил: Sunny N14

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот stani » 24 Фев 2010, 15:48

caviara написа:Малко да изтупам прахоляка от тази тема:
2,5 години по-късно - какво масло бихте препоръчали като марка, търси се нещо качествено (цената е без значение)

Кое да е Dextron 2/3 от добър производител:
Yacco ATF X
Yacco ATF III
Fuchs TITAN ATF 5000 SL
STATOIL TRANSWAY PS DX III
На тези 4-те им погледнах данните и са много добри, аз лично на Сънито съм с последното, но което и да избереш няма да сгрешиш. :wink:
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение

Аватар
Нисан Клуб България
Мнения: 2848
Регистриран на: 13 Ное 2008, 13:25
Местоположение: София
Skype: etsatchev
Автомобил: Primera P12

Re: Маслото на хидравликата

Мнениеот emil » 24 Фев 2010, 16:33

Ники, дано си прав! Все пак старичка е колата, дано проблемът не е от маслото!
Primera P12, 1.8i Comfort 2006, Tamona ГИ
ex. Primera P10, 2.0i SLX LPG Coltek 1991

Предишна

Назад към Технически въпроси

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта