Гледах Примера 2001 г, 2.0TDI

Въпроси относно притежаването и поддържането на автомобил NISSAN.
Аватар
Новак
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Дек 2007, 19:33
Местоположение: София
Автомобил: Primera Wagon WP11

Гледах Примера 2001 г, 2.0TDI

Мнениеот V2000 » 22 Дек 2007, 19:52

Видях една Примера 2001 г., много ми хареса и отвън и отвътре, и като цена:) Просто се чудя защо Нисан е толкова по-евтина. За сравнение до 9000 лв. можеш да вземеш Октавия 98 г., за Пасат да не говорим, Мазда 626 също върви по-скъпичко, а за Авенсис и Корола - същото като при Пасатите. Та в момента се чудя между тази Примера и няколко френски модела с Common Rail двигатели.
А ето и какво си харесах: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details

Моля за съвет. Досега съм карал само Мазда и частите наистина не са евтини, но и колата е доста здрава.

Аватар
INSANE
Мнения: 1280
Регистриран на: 19 Фев 2006, 15:14
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jonhard » 23 Дек 2007, 08:55

Колата е супер, но като гледам е комби. Ще имаш много ядове по намирането на части, в смисъл на това че по форма не съвпадат с тези на хечбека и седана. По моргите не се срещат, ментетата за комбитата са рядкост, а цената на оригиналните части са направо хорор :x . Ако често излизаш извън БГ я взимай. Инак за всичко останало нямам забележка. Това е моето мнение, но е най добре да чуем мнението ня някой обслужвал комби до сега.
Нисан Примера P10 SLX Хечбег 92г.
GA16DS + Lovato газ

Аватар
INSANE
Мнения: 17058
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 01:36
Местоположение: Burgas, BG
Skype: viniks_w2
Автомобил: Primera P11

Мнениеот W2 » 23 Дек 2007, 11:52

jonhard написа:........ но като гледам е комби. Ще имаш много ядове по намирането на части, в смисъл на това че по форма не съвпадат с тези на хечбека и седана. ........
това е в сила за по-старите Примери - Р10 и W10!
При тези всичко си е еднакво освен задните стопове и задни калници, което е обяснимо! ;)
Отваряй си очите за течове или следи от тях по охладителната система! Погледни и индикатора check engine дали дали светва при контакт и дали загасва след като запали мотора!!
Успех!

Аватар
INSANE
Мнения: 3043
Регистриран на: 23 Яну 2007, 13:36
Местоположение: София
Skype: Stefan.kmetski1

Мнениеот кмета » 23 Дек 2007, 13:30

да обаче това не е tdi както пише а е td има разлика
ако не се оправя с чук, значи проблемът е електрически!

Аватар
Новак
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Дек 2007, 19:33
Местоположение: София
Автомобил: Primera Wagon WP11

Мнениеот V2000 » 23 Дек 2007, 17:43

кмета написа:да обаче това не е tdi както пише а е td има разлика

Къде да гледам за помпата за инжекцията? Има ли т.нар. печка за подгряване при дизелите? Досега не съм карал дизел и все оплаквания чувам за паленето през зимата, дори от един съсед с Ауди А6 (сипвал му дори добавки, бензин и тн.). И кой модел е според вас това P11? P10 (май е P11C. ако съдя по бг сайта, но там има само една снимка)? Продавачите не бяха чували за такива означения :(

Аватар
INSANE
Мнения: 17058
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 01:36
Местоположение: Burgas, BG
Skype: viniks_w2
Автомобил: Primera P11

Мнениеот W2 » 23 Дек 2007, 20:25

WP11

Аватар
INSANE
Мнения: 4448
Регистриран на: 19 Апр 2005, 11:42
Местоположение: Варна
Skype: ajalvir
Автомобил: Almera N15

Мнениеот alekangg » 24 Дек 2007, 00:28

V2000 написа:
кмета написа:да обаче това не е tdi както пише а е td има разлика

Къде да гледам за помпата за инжекцията? Има ли т.нар. печка за подгряване при дизелите? Досега не съм карал дизел и все оплаквания чувам за паленето през зимата, дори от един съсед с Ауди А6 (сипвал му дори добавки, бензин и тн.). И кой модел е според вас това P11? P10 (май е P11C. ако съдя по бг сайта, но там има само една снимка)? Продавачите не бяха чували за такива означения :(

:roll: :roll: не знам за какво говориш, какви печки, какви помпи на инжекцията....

Аватар
Новак
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Дек 2007, 19:33
Местоположение: София
Автомобил: Primera Wagon WP11

Мнениеот V2000 » 24 Дек 2007, 10:12

:roll: :roll: не знам за какво говориш, какви печки, какви помпи на инжекцията....[/quote]
Разгледах дизеловите мотори за нисан примера, наистина няма TDI. Колкото до печката, казаха ми че в някои модели на Рено има такава. Настройва се да се включи подгряване (казаха на водата) в определен час и когато отидеш да запалиш, я палиш топла. Все едно де, май в Примерата няма, иначе щяха да пишат.
Можете ли да препоръчате сервиз в София за смяна на ремъци, масла, ролки и другите консумативи при покупка на кола на старо (ако може и преди плащането да я погледнат, да знам какво ме чака :):) В раздела за сервизи има изброени много, но не видях коментари от форумците за нито един. Само за Митвас видях отзиви (http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?t=7302), че сте пращали много хора там :) но от базиците не разбрах добри ли са или не. Благодаря предварително.

Аватар
INSANE
Мнения: 3043
Регистриран на: 23 Яну 2007, 13:36
Местоположение: София
Skype: Stefan.kmetski1

Мнениеот кмета » 24 Дек 2007, 11:11

ми v2000 виж сега тези дни е екстра студено за да тестваш колата как пали на студено отиваш при нея вдигаш капака пипаш мотора (те търговците обичат да ги припалват сутрин)като се увериш че е студен -палиш ако запали от първи път ок ако не-----?????? проблеми ще очакваш!!!! единственото лошо е че неможеш да разбереш климата как работи по обясними причини


сега хубаво е да има печка ама рядко се среща
аз сервиз не мога да препоръчам аз не ги посещавам!!!!
ако не се оправя с чук, значи проблемът е електрически!

Аватар
Новак
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Дек 2007, 19:33
Местоположение: София
Автомобил: Primera Wagon WP11

Мнениеот V2000 » 24 Дек 2007, 12:50

кмета написа:ми v2000 виж сега тези дни е екстра студено за да тестваш колата как пали на студено отиваш при нея вдигаш капака пипаш мотора (те търговците обичат да ги припалват сутрин)като се увериш че е студен -палиш ако запали от първи път ок ако не-----?????? проблеми ще очакваш!!!!
аз сервиз не мога да препоръчам аз не ги посещавам!!!!


10x, кмете. Все пак за смяната на ремъците ще се наложи в сервиз да е, аз лично не мога да го направя:) Колкото до студеното, ще пробвам. Вчера запали веднага, но беше към обяд и може да са я припалвали сутринта. Надявам се да е добра, защото много обикаляхме за фамилна, а тази наистина ни хареса като година, възможности и състояние. Единствено, че е карана в Италия, ама почти не намерихме коли от Германия, Холандия или Австрия... Ако я вземем, ще я покажа тук:)
P.S. Има ли договорени отстъпки в някои магазини за членове на клуба (в Мазда ползвах разни, неголеми, но поне частите и хората проверени:)

Аватар
INSANE
Мнения: 17058
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 01:36
Местоположение: Burgas, BG
Skype: viniks_w2
Автомобил: Primera P11

Мнениеот W2 » 24 Дек 2007, 14:49

значи печката няма нищо общо с паленето! Печки имат внесените от Швейцария, Австрия и други студени страни! Има си таймер може да се пуска с него, може и ръчно (когато искаш)! Тя е електрическа и подгрява охлаждащата система ~30%, и включва вентилацията в купето!...
За МитВас! Там е мястото, където имат нужната техника и опит за диагностициране цялостното състояние на автомобила, срещу скромна сума (~50лв мисля)! Ремъци, ролки и чорби, можеш да смениш и на други места, защото в Митвас ще ти се стори скъпо.... Ако за теб това няма значение, тогава там е мястото! Там, както и в Нисан България можеш да си поръчаш оригинални консумативи, ако държиш на тях (препоръчвам ти)! В МитВас става с предварително записване.
Нямаме договорени отстъпки, но в магазините на Косер, ако вземеш с фактура на колега, ползваш голяма такава.... Другите колеги ще ти кажат на името на кой беше, че не се сещам....
Май е това!

Аватар
Новак
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Дек 2007, 19:33
Местоположение: София
Автомобил: Primera Wagon WP11

Мнениеот V2000 » 24 Дек 2007, 15:26

W2 написа:Тя е електрическа и подгрява охлаждащата система ~30%, и включва вентилацията в купето!...

Ремъци, ролки и чорби, можеш да смениш и на други места, защото в Митвас ще ти се стори скъпо.... Ако за теб това няма значение, тогава там е мястото!


За печката ясно:) Е, който не е карал дизел не знае такива подробности.

За ремъците и ролките има доста изписано в сайта като смяна, но тъй като не знам какво значи скъпо при Митвас и може ли ориентировъчно да ми кажеш каква сума трябва да приготвя, за да знам и аз колко да се пазаря за цената. За други дизели съм гледал, че струва между 500 и 750 лв. в зависимост от това дали е с оригинални части, не знам тук колко са :(
Говорим в случай, че всичко друго е изправно и няма никакви проблеми - какво се сменя задължително при дизела - ремък, ролки, подгряващи свещи?, масло и маслен филтър?

Аватар
Маниак
Мнения: 258
Регистриран на: 24 Яну 2006, 21:47
Местоположение: Чехия/Бърно

Мнениеот Brio » 24 Дек 2007, 15:49

За каквато и кола да си се навил, ожели някой друг лев да я прегледат в орторизиран сервиз преди да я купиш!
3.5 V6 6M/T A34 - SOLD
4.3 V8 6A/T UCF30
2.4 G.V. 5M/T

Аватар
INSANE
Мнения: 3043
Регистриран на: 23 Яну 2007, 13:36
Местоположение: София
Skype: Stefan.kmetski1

Мнениеот кмета » 24 Дек 2007, 15:50

Говорим в случай, че всичко друго е изправно и няма никакви проблеми - какво се сменя задължително при дизела - ремък, ролки, подгряващи свещи?, масло и маслен филтър?[/quote]



ми както при бензина масло филтри маслен, въздушен,горивен,поленов......
ремък и ролки............
накални(ПОДГРЕВАТЕЛНИ ) ако има нужда само както и всичко останало само ако има нужда..........
погледни предни ГОРНИ носачи ...................
като я купиш погледни накладките колко хляб има че може да са накрая пробваи дали всичко работи в купето каквото има пробваи чистачки моторче за пръскалките вентилатор на парното и каквото се сетиш щото обикновенн се казва че това са дреболии ама за твоя сметка са да се оправят
ако не се оправя с чук, значи проблемът е електрически!

Аватар
INSANE
Мнения: 17058
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 01:36
Местоположение: Burgas, BG
Skype: viniks_w2
Автомобил: Primera P11

Мнениеот W2 » 24 Дек 2007, 16:00

моята е с печка и не е дизел! :lol:
Скъпо в МитВас означава че труда им е почти двойно по-скъп от средностатистическия подобен.... из софийските сервизи ;) А за "пазарене", дума и лав не може да става.... там има ценоразпис :lol:
Не знам точно, но има описани точно в МитВас от колеги процедурите и парите.... мисля че беше нещо около споменатите от теб суми...
А ми за смяна, какво!? зависи от теб! Най-наложително е ремъци и ролки, масло + филтър....
Аз бих инвестирал повечко
горивен филтър
въздушен филтър
поленов филтър
подмяна спирачна течност + промиване
проверка накладки
подмяна антифриз
подмяна маслото в хидравликата
проверка и евентуално смяна подгр.свещи
Ако направиш това, може би ще имаш автомобил, който ще ти се отблагодари със спокойствие и голяма надеждност!!
Проверката в Митвас ще ти изкара още куп неща.... но не бързай да се ядосваш! сподели тук и ще ги определим по степен на важност...

Следваща

Назад към Технически въпроси

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта